7th heaven

jag hatar det programmet. jag HATAR det verkligen. så jävla klyschigt och äckligt. overkligt. idag födde lucy barn i en hiss! därinne låg en rosa säng och kuddar. sen efteråt kunde hissdörrarna öppnas, då kom hon ut med barnet i famnen. tre sec efter hon hade fött. stor chans! navelsträngen då? uschuschusch vad dåligt det är.

alright, idag la vi oss och solade i järnvägsparken. DRÖMskönt. spelade massa chicago, tessan ägde.
ikväll är det träning, sen ska vi grilla korv med laget. asgott och mysigt.

imorrn, valborg. det kommer bli jääätteroligt, asbra initiativ av catie och jasmo att styra upp en middag. bra gjort tjejer :)  nu ska jag göra kyckligsallad och tagga inför träningen. PUSS på er

Kommentarer
Postat av: Maal

hahahahah, ja verkligen. ja hatar oxa 7th heaven.. haha... fan va nice me valborg, ska ni till nan braasa? om ni ska sa far du inte anvanda dina finskor fanny.

2008-04-29 @ 20:13:58
URL: http://illbeok.blogg.se
Postat av: SLEmme

Det är det sämsta jävla äckliga program som finns! Det är slemmigt och alla är fula. Så! :)

Ses ikväll sötnöt.

2008-04-30 @ 16:51:24
URL: http://emno.blogg.se
Postat av: fiffi

ah va mys! spara lite roligheter till jag kommer hem ocksa.

2008-05-01 @ 02:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0