Drömdagen

Igår mina kära vänner hade jag den bästa drömdagen på hela året. jag äääälskar när det blir såhär fint väder, alla är så glada och vill hitta på en massa roliga saker.

igår skickade jag sms till ida vid tolv och frågade om hon och kicka ville med till stan och ta en öl, klart dom ville, 50 min senare satt vi på tåget in.. smsade lite med della och oscar, dom var inte sena att avböja, så dom gick till fridays i kungsan och tog ett bord i solen. där satt vi i x antal timmar och drack öl. jag brände mig på näsan som vanligt så jag gick till apoteket och köpte sunstick, mkt bra. det var så jäkla trevligt!
vid 5 tiden kom även wimans + viktor dit och tog en öl. nån timme senare åkte vi till söder, till mest kök och bar för att dricka ännu mer öl och för att äta lite middag. vid 8 kom även min drömpojkvän dit, sen gick vi vidare till o'learys och såg på champions league. vi åkte väl hem vid 11, efter cirka 10 timmars öldrickande.. och idag undrar jag varför jag är så jäkla bakis?

hursom, DRÖMDAG! tacktack alla vänner. hur underbart är det inte när man traskar runt på götgatan i bara klänning utan att frysa?? ååh vad jag älskar vår/sommar


Kommentarer
Postat av: Slem

Bra initiativ till blogg Fäni! :) Hoppas vi får lika fint väder nästa vecka som ni verkar ha nu. Här är det sisådär småkyligt än. Men våga vägra vinterkläder!

Jag vill också stå med på Tessan-kom-hem-listan :)

2008-04-24 @ 09:10:49
URL: http://emno.blogg.se
Postat av: Mal

stamning, aah de dar lat mkt skont! =)

2008-04-24 @ 09:37:48
URL: http://illbeok.blogg.se
Postat av: therese

fasen va najs det blev! håller me emme, hoppas d e lika fint nästa vecka då ska vi bo i en oark me öl på en fillt.!

2008-04-24 @ 10:47:34
URL: http://theresebjorklund.blogg.se
Postat av: J

Jag vet, jag blir nästan imponerad själv!
Ida imorgon?

2008-04-24 @ 14:52:17
URL: http://jasmina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0