freitag

okej, klockan är ca 10.15 och jag har redan storstädat hela lägenheten. hurtigt! jag får ju inte missa några viktiga soltimmar hemma på idas baksida.. snart ska jag dit alltså, och vet ni, vi kanske kanske ska bada i valsjön! haha!
ikväll ska jag grilla hemma hos mamma och janne, så himla gott, årets första grillning! det blir inte så mycket av det när man bor i lägenhet..  efter det ska jag förmodligen hem till ida igen och hälsa på alla tjejer som grillar där.

åååh vad fint väder det är, helt otroligt! nu ska jag äta lite frulle och sen bege mig hem till ida. vad ska vi döpa hennes baksida till? tessans balkong heter ju bahamas, då kanske idas baksida är hawaii?

drömnyheter förresten, tessan har ju som sagt bestämt sig för att komma hem över valborg, men nu har även EMME bestämt sig. så himla kul :)

update:
haha, jag och micke drog till centrum för att köpa mjölk och brännskivor. vi kommer tillbaka med lax, skagenröra, skivor, mjölk och 3 par skor. vad hände? för snygga var dom dock, så det gjorde ingenting. sko-artur is the shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0