Godmorgon.

Första morgonen med bloggen..  idag är jag helt ledig och micke börjar inte förrän 15, så vi bestämde att ingen väcker någon.. mycket tråkigt att sitta här själv nu, jag trodde att han skulle vakna först. haha!
drömväder idag också, jag måste uuut, jag får dåligt samvete av att sitta inne när det är fint väder. funderar på att åka till typ jysk och köpa en brassestol.. men jag har ingen bil. tror ni att man kan ta pensionärsbussen dit? den går ju i princip utanför mitt hus och sen vidare till willys.

ååh just det, namninsamlingen går mycket bra. två nya namn på listan,
6. Jasmina
7. Pinto

jag och pinto har även kommit med ett erbjudande tessan sällan kan tacka nej till, vi tänker hämta henne i linköping på tisdag!

förövrigt måste jag ringa philips igen, vår tv brusar supermycket. jag ringde dom igår, då trodde dom att det var något fel på antennsladden, men eftersom det brusar när vi ser på dvd kan det inte vara det. det är som värst nu på morgnarna, det går inte att se på tv med ljud eftersom allt bakgrundsljud överröstar talet osv.

nej, nu är det dags för frulle och sen plugg.. ouff!

Kommentarer
Postat av: maalipaali

ja vill oxa att hon ska komma hem! =)

2008-04-23 @ 11:04:25
URL: http://illbeok.blogg.se
Postat av: J

Ni ska seriöst hämta henne. Det är helt fantastiskt roligt!

2008-04-23 @ 13:20:56
URL: http://jasmina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0