Tessan måste hem på Valborg!

min käre vän Therese står i valet och kvalet om hon ska komma hem över Valborg.. enligt mig och flera andra måste hon det, men det krävs lite för att övertala henne. så jag tänkte att de som vill att hon ska komma hem kommenterar här, så kanske vi får ihop en liten lista. haha!

hittills är vi:

1. Jag själv
2. Tessans mamma Ewa
3. Fredrik
4. Camilla
5. Micke (konversationen gick till såhär: -micke, visst vill du att tessan ska komma hem över valborg? stackarn ser frågande på mig varpå jag säger; säg bara ja! eeh, okej då..)

så nu är vi alltså fem stycken. kom igen nu!

Kommentarer
Postat av: Pinto

/sign

2008-04-23 @ 00:00:00
Postat av: Jas

Det var verkligen på tiden för dig att börja blogga! Du smyger ju bara runt på alla andras, så nu kan vi smyga hos dig också.
Du kan skriva upp mig på listan, Tessan ska absolut hem på Valborg!

Pusspuss

2008-04-23 @ 08:43:17
URL: http://jasmina.blogg.se
Postat av: J

Jag mår bra, hur mår du själv?
Jag vet, jättelänge sen. Jobbar ju häcken av mig under veckorna, så det är lite tight med tiden. Men du skulle med till Lina på lördag, va? Och så ses vi ju på Valborg också?
Pusspuss

2008-04-23 @ 10:29:59
URL: http://jasmina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0