thats what you get when you let your heart win

lördag idag alltså. jobbhelg, och efter den här drömveckan känns det som en vilohelg.
igår hängde vi hos ida ett antal timmar, solade på hennes baksida, och tro det eller ej, badade i valsjön. ok, det var askallt, men ändå inte så farligt. vi doppade oss två gånger. julia dokumenterade med idas mobilkamera, så tror ni mig inte får ni be om bildbevis.
vi spelade chicago också, julia var för söt, hon förstod verkligen inte reglerna. men det var roligt. sen lagade vi en drömpastasallad, stört gott.
vid 3 tiden kände jag att solstinget började ta form, så jag åkte ner till tobaksaffären för att jobba lite. jääättemycket folk, så det var tur att jag kom dit. sen handlade jag o mami en massa mat, åkte hem och gjorde drömgrillspett som janne sen grillade. slängde i mig maten och åkte vidare till ida. vi spelade tp, alla var antingen trötta/lulliga/allmänt spårade så det gick inte så bra.

dusch nu

Kommentarer
Postat av: mary

haha shit ni är sjuka som badar redan! :)

2008-04-26 @ 14:04:39
URL: http://marybud.blogg.se
Postat av: Malin

haha fy fan! va mysigt de later. =) e ida ensam hemma eller va hander?

2008-04-27 @ 20:38:43
URL: http://illbeok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0