trött

idag är jag helt sjukt trött. satt och pluggade till 12 igår, och gick upp 06.30. det funkar liksom inte för mig. jag förstår mig inte på dom människorna som kan plugga hela natten för att sen gå upp till skolan på morgonen. galet.

helgen var behaglig. jobb både fredag och lördag. på lördagskvällen efter jobbet skulle jag ju hem till lina på födelsedagsmiddag, men jag orkade verkligen inte. förlåt tjejer! jag gick hem till mamma en stund, fick med mig ett paket jordgubbar och fick skjuts hem. bra utdelning tycker jag.

idag har vi redovisat moment 1 på kursen. man kunde bara få G eller IG, vi fick såklart G. mycket skönt.. nu är vi i princip lediga hela veckan bortsett från en föreläsning på onsdag som jag inte tror att jag ska gå på. den är säkerligen jätteintressant men den är om allt det vi redan har läst. well see..

nu är det snart träning. tjo


Kommentarer
Postat av: fiffi

nar ska vi starta eget och bli rika?

2008-04-28 @ 23:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0