young folks

kände att det var dags för mig att börja blogga nu när sommarn närmar sig.. vet inte varför, kanske för att det händer så mycket roligt just nu som jag vill minnas?

hursom, idag hade vi lite skola på morgonen, vi träffade våra handledare i Alcea-huset. drömskönt att kunna gå upp 20 min före jag börjar, istället för 2 timmar innan minst. vi hade lite fika vid 10, satte oss på nån balkong och snackade skit. slutade vid 12, då åkte jag hem till mami och la mig på verandan och solade och läste DN på stan. hur skönt som helst. efter några timmar ringde pinto och frågade om jag skulle med till ip och spela fotboll, det kan jag aldrig banga på.. drömdag!

dock vred jag till knät när vi spelade, förlåt mamma jag har lovat att använda knäskydd, hoppas att det går över till imorgon.

såg just på msn att sofie kommer hem, den 4 juni. jag kan knappt tro det, jag längtar så jäkla mycket..
DRÖM!

Kommentarer
Postat av: Romanique

Välkommen till bloggvärlden!! :)

Kram R

2008-04-22 @ 21:58:47
URL: http://romanique.blogg.se
Postat av: therese

woho fanny börjar blogga! =)
ska bli spännande.
pösss

2008-04-22 @ 22:16:09
URL: http://theresebjorklund.blogg.se
Postat av: fiffi

jaaaaaaaaa det gor jag! du overtalade mig haha :)

2008-04-23 @ 00:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0