everytime we touch

ååh jag är så taggad inför hultan! ni kan nog inte fatta. jag och sofia kassman planerar hela tiden, micke, omario och della blir snart tokiga på oss för att vi är så övertaggade. =) äääh det ska man väl vara?

igår skolkade jag från skolan för att hjälpa min syster inför hennes fotografering. jag sminkade och fixade håret, sen gick vi till studion. hon blev fotograferad för tidningen föräldrar och barn. jag fick hjälpa till att reflektera ljuset och så. jätteroligt! hon var så himla fin, solen sken och allt var drömkul. vi var superglada efteråt, jag längtar till augustinumret kommer.. :)

helgen blev ovanligt lugn! så himla skönt. dröm att vara helt ledig en helg, utan varken fotboll eller jobb. jag njöt av att inte vara bakis någonting. jag kan inte minnas sist jag hade en hel helg utan några måsten. vi hade visserligen match i fredagskväll, 11-1 vann vi med. helt sjukt. jag lyckades peta in 5 mål. haha! kaos. nästa match är fredagkväll på maggangräs 18.00, be there.

nu ska jag iväg och slänga skräp, panta burkar och fixa. sånt man måste göra när man har ett eget hushålle ;)

Kommentarer
Postat av: therese

haha taggad fanny, d e göött!

2008-05-07 @ 10:54:27
URL: http://theresebjorklund.blogg.se
Postat av: Emme

Du uppdaterar för sällan Fäni! :)

2008-05-08 @ 21:49:21
URL: http://emno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0