det här med rubriker.

jag tycker inte om rubriker. jag vet aldrig vad jag ska döpa inläggen till, varför ska man överhuvudtaget döpa dem? konstigt påfund. men det är väl så författare känner också, ofta skrivs ju boken färdigt innan de kommer på en titel till den.

helgen då. i fredags blev det mysmiddag hemma med micke framför Idol. vi åt raclette, tyvärr utan min drömsyster och amelie som fastnade i västerås pga vädret. lördagen spenderades i tobis med christian de första timmarna. vi beställde munkar och kanelgifflar via sms av ida som jobbade på favi, och en stund senare kom leveransen. mycket roligt tyckte vi =) senare bar det av mot staden och kryssningsfartyget cinderella. jag orkar tyvärr inte skriva något mer om det än att vi hade roligt! dock är det så slitet, det luktar spya mest överallt och folk är mer än måttligt berusade. jag, jasmina, helena och sanna satt i en av våra hytter ett bra tag och pratade. mer uppskattat för min del än att röja på club 7. kan väl sammanfattade det precis som jasmina sa nyss, att kryssning inte är min grej.

direkt efter kryssningen kom min syster och amelie och hämtade mig. vi mötte upp micke i gamla stan och gick och åt på en mysig italiensk restaurang. det blev pasta bolognese för min del, supergott. det var som vanligt mysigt att träffa dom.. amelusen låg vaken hela tiden och höll oss sällskap. hon låg och tittade upp i taket och jollrade. så mysig, man kan sitta och se på henne i flera timmar.


idag jobbar jag i tobis hela dagen, vilket innebär att jag missar ett seminarie. ingen jätteförlust direkt, tänkte läsa en massa här istället.
nu blir det plugg. pusshej


Kommentarer
Postat av: J

Vi lugnar oss med kryssningar för ett tag nu, tycker jag. Idolkvällar låter bättre. :)

2008-11-03 @ 13:23:13
URL: http://jasminasandman.blogspot.com
Postat av: tessan

kryssning en gång om året är absolut max! =)

2008-11-03 @ 15:01:15
URL: http://theresebjorklund.blogg.se/
Postat av: Anna N

Eller hur! Rubriker alltså! Jag kan vara hur nöjd som helst med en text och sen måste man trycka ditt en rubrik som inte alls håller samma höga standard... haha

2008-11-04 @ 09:29:06
URL: http://anna-sugar-pie.blogpot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0