no stress

idag är jag tydligen ledig! drömdrömdröm. föreläsningen vi skulle haft i fredags blev flyttad till idag, och idag blev den inställd. inte mig emot, jag har en del att göra ändå. närmsta timmarna kommer att spenderas i stan med slemmet och jas. det blir trevligt :)

igår hände en lustig sak. mamma fick ett brev från försäkringsbolaget där det stod någonting om att anmälan om olyckan är mottagen och en massa annat. det handlade om lilla bilen, alltså den jag alltid kör(tacktacktack mami!). så hon ringde såklart upp mig och undrade om jag visste något om det, och mig veterligen har jag inte krockat eller varit med om en olycka på något annat vis. så idag ringde mami länsförsäkringar, och dom berättade närmre om anmälan. enligt denna skulle min lilla bil ha kört in i en stolpe på E4an vid rönninge/salem, voltat, en annan bil hade fått bildelar på sig, och därmed gjort en anmälan. jaha?!
försäkringskillen berättade också att han som gjort anmälan inte var helt säker på registreringsnumret på den bil som hade voltat. ÅHFAN! hur kan man få göra en anmälan på en sån stor grej utan att vara säker? man blir ju matt.

nu ska jag äta pot&purjsoppa till frulle, det mina vänner är sådant man kan göra när man är ledig. PUSS!


Kommentarer
Postat av: tessan

haha, va lustigt, minns du inte att du voltade vid salem? =)

2008-11-04 @ 13:50:37
URL: http://theresebjorklund.blogg.se/
Postat av: Josefin

tusen tack :D !

alltså det känns som det var tuusen år sen vi sågs, jag saknar dig fampan!!

2008-11-04 @ 15:02:20
URL: http://josefiinhansson.blogg.se/
Postat av: Emme

Jag lovar att det var du, men att du inte minns. Tänk efter nu Fäni... Fågel?

2008-11-05 @ 18:19:02
URL: http://emno.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej Fanny, vad kul att du har börjat blogga igen! Jag har fullt upp att läsa alla bloggar nu för tiden. Även Anna F skriver blogg numera sedan hon köpet en dator. Anna N's bolgg följer jag också. Hur kul som helst, man kanske ska börja:O)? Hoppas att soppan smakar gott! Nu ska jag göra mig klar för att åka till Gävle på ett möte. Alla hälsar till dig från Sundsvall, men Ogge sover fortfarnade. Må gott! Helena

2008-11-06 @ 06:02:02
URL: http://fannynikula.blogg.se/
Postat av: Helena

Taack vännen! Det är jättelätt att göra så med bilder, jag kan visa dej nån dag ;) Nee, jag kommer inte hem, har mitt stora behörighetsprov på lördag.. Usch! Vad ska du göra i helgen, händer det nå kul? Dom som vill får gärna komma upp på lördag, om jag inte är heelt slut efter provet :)



puss

2008-11-06 @ 20:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0