Spårkåren

Igår var vi alltså på Kåren. Först middag här hos oss med Emma och Lina, sen mötte vi upp Jas på tåget. Väl på Kåren satt en ensam Kassman och drack öl i väntan på oss, stackarn. Sen spårade vi. Herregud, det är alldeles för billigt för att man ska komma helskinnad därifrån... Spårat är egentligen bara förnamnet. Eftersom diverse föräldrar läser bloggen besparar jag er detaljerna på hur mycket vi drack (tänker på dig också Josefin, du är ju inte 18 än =)), men det var inte okej. När jag kom hem vid 1-snåret hickade jag så mycket så att stackars Micke gick och la sig och sov vidare i soffan. HAHAHA! Jätteroligt men hemskt. Tur att vi hade roligt iaf :)

Helg snart, jobb både lör och sön. Bra för min ekonomi och hälsa. Träning på söndag men jag jobbar ju, så otroligt tråkigt men jag ska höra om någon kan byta... Nena jag vill gärna komma och hälsa på, men jag kan tyvärr inte den här helgen. =/

Nu ska jag städa lite efter gårdagen, sen soffan. PUSS!


Kommentarer
Postat av: tessan

hehe spåkåren låter mycket kul låter som det är her nere varje helg=)

jag har inte den motivationen egntligen till att plugga, men jag vägrar att ligga efter bara och helt plötsligt blev dte lite kul att plugga. kämpakämpa fanny =)

2008-11-06 @ 22:10:54
URL: http://theresebjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0