back in the game

efter över fem månaders blogguppehåll är jag tillbaka. jag har väl ingen direkt ursäkt att jag inte har bloggat på så länge, mer än att våra två datorer har spårat samt att det har varit sommar.

torsdag idag, alltså börjar helgen nu. planen är skola ett par timmar imorgon, sedan dejt med jasmina i täby c, för lite presentshopping samt systemande. sedan åker vi hit och tar en fördrink och fixar oss, efter det bär det av till bergshamra, och andreas. det lär bli roligt, det känns som en evighet jag träffade alla mina drömvänner. nu är dock fotbollssäsongen över för det här året, så jag borde ha tid att umgås.

förövrigt mår jag dåligt av att andra är ledsna och höstdeprimerade. jag vet inte vad  ska säga eller göra, jag är inte den som är bra på att prata. jag står fast vid att jag nog är av det motsatta könet någonstans långt därinne. alla borde förtjäna att må bra, vad vill Gud oss egentligen?! i

dag var det FN-samling i skolan där jag har praktik. så himla fint. fyrorna höll i den. dom läste upp en massa om barns rättigheter, hur illa barn behandlas världen över osv. det finaste var dock då dom sjöng En värld full av liv. då var jag verkligen inte långt från gråten, fick samla mig efteråt så att jag skulle orka leka.

hells kitchen nu, veckans(mickes) höjdpunkt.

Kommentarer
Postat av: J

ÄNTLIGEN!



<3 Ses sen drömhjärtat!

2008-10-24 @ 10:23:42
URL: http://jasminasandman.blogspot.com
Postat av: tessan

yeeeeeeesss en till blogg att läsa

2008-10-24 @ 14:53:22
URL: http://theresebjorklund.blogg.se/
Postat av: Emme

Ååh, titta vem som är tillbaka! :) Vi har saknat dig här Fäni. Puss <3

2008-10-25 @ 11:03:08
URL: http://emno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0