Färjan

jag sitter bänkad varje måndagskväll, suupernervös under hela programmet ifall att någon av oss skulle dyka upp. hittills har vi inte gjort det(förutom tessan då, HAHA), så det är skönt. jag vill helst inte visa upp mitt ickenyktra tillstånd för hela svenska folket.

idag har vi börjat en ny delkurs, barnlitteratur. det verkar jätteroligt! har varit på bibblan och lånat en massa böcker som jag ska plöja igenom de närmsta dagarna. däribland nils holgersson, barnen ifrån frostmofjället och kattresan. närmre fram ska vi läsa pippi, alfons och harry potter. dröm! dock vet jag inte om jag har någon vidare lust att läsa harry potter, det får micke sköta i det här hushållet. han har redan lovat att berätta lite om boken istället för att jag ska läsa den. :)

idag mår jag(och mina vänner också som jag har förstått det) bättre. jag har ju egentligen inget att må dåligt över, förutom att jag lider med de andra, men det känns ändå lättare idag på något vis. jag antar att det är för att jag har pratat med dom, och dom lät glada. mycket skönt att höra. nu ser jag verkligen fram emot håkan hellström på onsdag, och det gör jasmina med. vi har bestämt att om vi känner för det så dricker vi ett glas vin innan, annars struntar vi i det. vi pratade om utgång förut efter konserten, och även det får vi se sen om vi orkar med. mycket skönt att inte känna några som helst krav.

idag har jag och micke storhandlat, och vi handlade för alldeles för mycket pengar. men då fick vi ett fotbad, fyra fina växter med krukor, tidningar, en almanacka, shampoo och balsam samt en massa mat. så det var nog inte så farligt, men det känns alltid tungt precis då.

nu ska vi mysa med fotbad, värmekudde och glass. jag håller på att baka bröd också, hoppas att det blir gott. puss!


Kommentarer
Postat av: mäl

hp e ju jätte bra, lääääääs.

ja vill också baka bröd? Bara om du gör nåt enkelt, snabbt och jätte gott, då kan du få ge mig receptet! =)

2008-10-27 @ 21:54:21
URL: http://malinrothoff.blogspot.com
Postat av: Emme

Haha alltså, han Håkan som står i baren. Vem är han lik Fäni? Så jääävla lik. Du måste veta vem jag menar! Både till utseendet och sättet. På pricken!

2008-10-27 @ 22:43:35
URL: http://emno.blogg.se/
Postat av: Josefin

hej fampan :D ! Jag mår toppen :) har ju lov och allt. Hur mår du? Det känns så himla tomt nu utan fotbollen.. Jag och sofie tänkte dra ihop några stycken och spela lite fotboll i skärgårdsstads hallen, beroende på om jag får låna nycklarna :) men om det blir av hoppas jag att du är på!

Ja det brukar jag. Haha jag tycker verkligen om det. Vi brukar inte vara så många så det blir riktgt jobbigt, plus att alla är hur härliga som helst. Dom fixar ju en skoj turnering också, då möts alla "mamma lag" haha. Då kanske vi möts ;) .

Jag tycker absolut att du ska haka på :) särskilt nu när det inte är mycket fotboll.

Ta hand om dig så hörs vi. puss!

2008-10-27 @ 23:17:35
URL: http://joseffinhansson.blogg.se/
Postat av: Josefin

ja jag ska försöka! Oj va hurtigt av er ;p jag har gymmat, men har faktiskt tänkt försöka springa nästan varannan dag. haha vad roligt igår tänkte jag springa och då tänkte jag direkt på dig :)! Försäsongen kommer inte vara rolig.. Måste börja förbereda mig psykiskt redan nu ;D haha!

Ja precis, nu på lovet är det ju inget men i vanliga fall är det tisdagar. Jag är inte direkt någon stjärna jag heller, men som sagt, skönt att hålla igång.

jag har inga planer alls nästan, ska på maskerad i helgen, dröm! Själv då? Jobbar du något den här veckan, vilken tid i så fall? :)

puss

2008-10-28 @ 11:19:33
URL: http://joseffinhansson.blogg.se/
Postat av: Josefin

det låter jobbigt, mår dåligt av bara tanken på skola... Ja jag ska se om jag kan få nyckeln. Kan du på torsdag :D ? Det låter iofs rätt slappt att sitta och mingla runt på datorn medans du jobbar.

Åh, ett bi haha gud va roligt, ta mycket bilder. Dom ser jag fram emot!

Nej förmodligen inte :/ ..

puss

2008-10-28 @ 14:24:38
URL: http://joseffinhansson.blogg.se/
Postat av: tessan

färgan är ett skitprogram haha.

milen varannan dag????? herregud

2008-10-28 @ 16:54:28
URL: http://[email protected]
Postat av: tessan

menade jag såklart

2008-10-28 @ 16:55:05
URL: http://theresebjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0