Lights will guide you

Idag är jag trött. När vi kom ut från föreläsningen idag blåste det verkligen isbjörnar, och regnet piskade oss i ansiktet. Som tur var hade jag bilen i Bergshamra, annars hade jag väntat tills någon hade vägarna förbi.

Men gårkvällen då. Drööm skulle sammanfatta allt väldigt bra, men det är väl kanske roligare om jag utvecklar det lite... Efter skoshopping i stan tog jag tunnelbanan till Sundbyberg. Väl där fanns det tusen olika uppgångar och nergångar och trappor. Jag försökte med hundra av dom innan jag tillslut hittade rätt. Då var det ca 5 min innan bussen skulle gå och på dom minutrarna skulle jag systema. Men jag hann! Fann Jasmina med ett päron på Eltel. Räknade sekundrarna innan Jasm fick sluta, sen åkte vi tillbaka till stan. Smirrade lite på tunnelbanan, kändes sisådär eftersom det var rusningstid, men vad fasiken, vi skulle ju på Håkan! Väl framme på Cirkus åt vi en dröömgod mingeltallrik och drack ett glas vin. Hann med ytterligare en öl/cider innan konserten skulle börja. Åååh vilken bra konsert. Håkan var verkligen sjukt grym som vanligt, man blir ju så lycklig av honom. Dock körde han i princip samma show som på Hultsfred i somras, alltså samma skämt och mellansnack. Sånt blir jag lite matt av, men det var bra ändå. Efter konserten tog vi en drink med Erik & Erik på Fridays, innan det blev taxi hem. Drömkväll, tack Jas... =)

Kommentarer
Postat av: J

Du & Håkan, bättre än så blir det inte.

PUSS darling!

2008-10-31 @ 10:56:55
URL: http://jasminasandman.blogspot.com
Postat av: Helena

Åå vad mysigt ni måste haft! Den där mingeltallriken låter ju inte helt fel :)



Jaa då, ska försöka ta det lilla lugna, i alla fall ikväll och ladda batteriet inför imorgon. Det ska verkligen bli så hiiimla kul, det var längesen jag kände mej så här taggad ;) Hoppas du känner detsamma, vi ses imorn smulan!



puss

2008-10-31 @ 12:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0