söndag

oj vad trött jag är. jag orkar inte med allt längre. det är alldeles för mycket som händer hela tiden, den här veckan är det håkan på onsdag, fira maria på fredag samt kryssning på lördag. alla tre sakerna är ju superroliga och jag ser ju fram emot allt egentligen, men jag orkar inte. det är bara för mycket nu. alla runt omkring mig mår dåligt, och igår brast det. jag vill ha lugn. en helt ledig helg utan några som helst krav.

gårkvällen var hyfsat rolig, tills dess att en vän blev ledsen. fan, kan hon inte bara få må bra? jag hoppas att det ska lösa sig snarast.

när vi var utanför tegel igår hände en jätteläskig sak. vi såg på avstånd hur en kille trycker ner sin tjej mot asfalten och skriker åt henne. hon skrek att han skulle sluta, vilket han inte gjorde. alla vi som såg sprang dit och drog bort honom, varpå han börjar veva och skrika åt oss. micke fick en smäll på näsan så att han började blöda, catrine blev nerknuffad i marken osv. vilken jäkla idiot! och den stackars tjejen blev såklart chockad, men sa ändå åt oss att sluta. han måste ha hjärntvättat henne ordentligt. tegelvakterna kom dit efter ett tag, och vi berättade vad som har hänt. vet ni vad vi fick till svar? - han får väl göra vad han vill med sin tjej. VA?! vad är det för resonemang? hur kan en vakt säga så? efter en stund såg vi en polisbil som åkte förbi, så vi stoppade dom och berättade. dom sa typ jaha, och åkte iväg. va!? vad är det för idioter som inte gör sitt jobb.

idag har catrine, sanna, carro och helena mysbakisdag. jag vill inget hellre än vara med, men jag ska jobba. tungt och tråkigt. jag vill verkligen inte jobba längre. funderar på att skita i det och ta studielån istället. det är dumt, men jag har inte tid. vi får se.


Kommentarer
Postat av: Emme

Längtar sjuuukt mycket efter dig också vännen. Haha, finns det tickets kvar till Håkan tro? :) Pusss <3

2008-10-27 @ 19:46:48
URL: http://emno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0